sobota, 14. april 2012

Jabolčni trikotniki

Danes spet ena hitra zadeva z listnatim testom in jabolki, za katero ni potrebno veliko truda. Podoben recept sem videl na televizijskem programu 24kitchen, kjer je gledalec kuharja Rudolph van Veen-a vprašal, kako se pripravijo jabolčni trikotniki.  On je v svojem receptu dodal, da jabolčne trikotnike pred peko potlači v krožnik s sladkorjem in cimetom, zato jih sedaj tudi jaz pečem na takšen način. 

Za pripravo potrebujemo (za 12 jabolčnih trikotnikov): 
- 2 zavitka listnatega testa

- 2 večji jabolki
- 2 žlici cimeta
- sok polovice limone
- rjavi sladkor

Začnemo z jabolki, kateri operemo, olupimo, odstranimo peške in jih narežemo na manjše koščke, kot na sliki spodaj.


Narezana jabolka poškropimo s sokom polovice limone, da ne porjavijo. Nato dodamo žlico rjavega sladkorja (jaz sem dodal žlico stevie) in žličko cimeta ter vse skupaj dobro premešamo.


Ko so jabolka pripravljena, na krožniku zmešamo rjavi sladkor in cimet, v katera bomo potlačili trikotnike pred peko. Nato iz hladilnika vzamemo listnato testo ter ga razrežemo na 6 delov. Jaz si pomagam z rezalnikom za pico (s koleščkom), kjer prvo razpolovim po dolžini, nato pa nastali polovici še na tretjine. 


Na vsak kos listnatega testa damo žlico ali več narezanih jabolk.



Vsak kos listnatega testa prepognemo tako, da nastane trikotnik, robove pa dobro stisnemo skupaj, da jabolka ne padejo ven.  Nastale trikotnike z eno stranjo potisnemo v krožnik z rjavim sladkorjem in cimetom in jih zložimo na pekač obložen s papirjem za peko. Nato vse ponovimo še z drugim zavitkom listnatega testa. Na en pekač pride 12 trikotnikov, če so zloženi kot na sliki spodaj.


Pečemo v ogreti pečici na 175 stopinjah 30 minut.


Pa dober tek!

4 komentarji:

  1. Se mi samo zdi, ali tega listnatega testa res ni bilo treba razvaljati (vsaj po sliki sodeč)?

    OdgovoriIzbriši
  2. Zdi se mi, da sem samo 2 krat potegnil po dolžini. V bistvu samo gor in dol.

    OdgovoriIzbriši
  3. Aninimni, to je listnato testo velikosti ravno za en pekač, ni ga potrebno razvaljati, zavito v peki papir, ki se uporabi tudi za peko (Hofer). To ni testo, ki ga je potrebno razvaljati (kot za kremšnite, slano pecivo itd.).
    Super ideja za hiter posladek po kakšni enolončnici!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja to listnato testo, ki je v roli in ga lahko kupite v vseh trgovinah (Hofer, Lidl in ostale). Odlično za hitro pripravo raznih hitrih posladkov.
      Me veseli, da vam je všeč.

      Izbriši