torek, 24. julij 2012

Moj improviziran vrtiček


Vedno sem si želel imeti manjši vrtiček, na katerem bi predvsem vzgajal zelišča in mogoče kakšno manjšo zelenjavo. Ker pa še vedno živimo v najetem stanovanju, si tega ne morem privoščiti, zato pa malo improviziram in sem si uredil tale manjši zeleni kotiček, katerega bom predstavil danes. Nič posebnega, veselje do zelenja je pa vseeno.

Del terase, ki ni pod streho.
Stevia, ki je res noro sladka.
Zelo stara melisa, ki ji je uspelo prezimiti.
Češnjevi paradižniki

Največji plodovi.


Levo navadna meta, desno poprova meta.

Limona, ki ji letos ne gre dobro. Odpadli so že vsi majhni plodovi.
Baziliko pa mi je napadla ena manjša gosenica, ki mi je precej obžrla velike liste.
Prve tri so paprike, zadnji je pa čili presenečenja. Zasadil sem seme neznane vrste čilija.



Šopek sončnic.
Na slikah se vidi, da bi moral ta del terase tudi malo očistiti, vendar ni nikoli časa očistiti vsega listja in zemlje, ki pada iz korit in lončkov ob večjih nalivih. Ostale rastline so ostale od lastnice stanovanja in ih ne štejem kot moje.

10 komentarjev:

  1. Krasno si uredil :). Tudi meni je letos gosenica, no ne samo ena, napadla baziliko.Pa tako lepo je rasla...

    OdgovoriIzbriši
  2. Dobro si si tole organiziral. Imaš več vrta kot marsikdo, ki živi v hiši;-) Sveže začimbnice je pa res super imeti pri roki.

    OdgovoriIzbriši
  3. Če bi živel v hiši, verjetno ne bi mogel biti pri miru, saj mi že zdaj moja pravi, da naj se malo umirim.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako uporabljaš stevio? Zanimiva, rada bi jo nabavila (mogoče naslednje leto, saj letos ne vem če je še mogoče dobiti seme ali sadiko?)
    Mogoče se jo da prezimit v lončku na okenski polici? kot npr. baziliko?

    OdgovoriIzbriši
  5. Liste nasekljaš in dodaš k sladicam namesto sladkorja.
    Tole mojo sem kupil kot sadiko na Ljubljanski tržnici, kjer jih prodajajo za cca 2 EUR (nisem ziher, bom pa preveril to soboto).
    Glede prezimevanja pa še nimam izkušenj, bom probal letos pa bom videl.

    OdgovoriIzbriši
  6. Res zanimivo! Nekje bom staknila sadiko, če ne letos pa naslednjo sezono.

    OdgovoriIzbriši
  7. To soboto sem bil tako zgodaj na tržnici, da teh, ki prodajajo sadike še ni bilo. Bom videl kaj bo to soboto.

    OdgovoriIzbriši
  8. Na glavni ljubljanski tržnici še vedno prodajajo sadike Stevie, cena pa je 2 EUR.

    OdgovoriIzbriši
  9. Hvala za informacijo, bom poskušala koga nažicat, da mi jo prinese.

    OdgovoriIzbriši
  10. http://www.visokegrede.si/ sem pomislila na tole, ko berem ...

    OdgovoriIzbriši