sreda, 31. oktober 2012

Polnjene bučke Halloween


Kako pripraviti otroka, da bi začel jesti zelenjavo? Kako si vzeti malo časa, da otroka razveseliš s hrano?
Glede prvega vprašanja, pri nas ni problem, ker je naša mala pikica prava "zelenjavarca". Zaenkrat še nismo pripravili zelenjave, katero ne bi pojedla. No na drugo vprašanje, pa bom danes odgovoril. 
Pa začnimo na začetku. V soboto smo domov prinesli okrasne bučke, katere imamo nekatere za dekoracijo, dve pa smo izrezljali. Ker sta bili majhni buči in ker sta bili preveč na toplem sta se omehčali ter padli dol, tako, da smo ju vrgli stran. To pa je tako razžalostilo najino pikico, da je očka sklenil, da ji zopet pričara nasmešek na obraz. Povedal ji je, da bodo za današnje kosilo strašne buče Halloween in krvavi kus kus.

Sestavine za strašen obrok. (nadev je tokrat gobji, lahko pa uporabite kakršnega koli)
- 5 bučk (sem imel res veliko srečo, ker se jih v takšni obliki ne dobi vedno)
- 250 gramov šampinjonov (pol belih, pol rjavih)
- 2 večja paradižnika
- 2 šalotki
- 2 vejici svežega timijana
- žlica polnozrnatih drobtin
- 100 gramov mladega kozjega sira (+še malo sira za gartiniranje)
- sol in poper po okusu

Krvava priloga
- 200 gramov kus kusa
- 1 šalotka
- 3 pelati
- malo posušenega origana in bazilike
- 100 gramov mladega kozjega sira
- sol in poper po okusu

Začel sem z bučkami. Odrezal sem kapico, jih izdolbel z žličko, nato pa z nožkom izrezljal oči, nos in usta. Nastal je takšen kvintet.
Vem, lahko bi bile boljše.

Za nadev sem tokrat narezal šalotki, ju prepražil na oljčnem olju, dodal narezane šampinjone in jih prepražil. Dodal na drobno narezana paradižnika, osmukal vejici timijana, solil popral ter na zmernem ognju kuhal. 5 minut. Nato sem dodal žlico drobtin, katere so popile omako in z nastalo omako napolnil bučke. Na vrhu sem nadrobil mlad kozji sirček in še nekaj sira za gratiniranje, jim namestil pokrivala, ter jih v pečici pekel 30 minut.
Napolnjena bučka.
Pripravljene za peko.
Med pečenjem pa sem pripravil "krvavo" prilogo. Na oljčnem olju sem prepražil narezano šalotko ter dodal narezane neolupljene pelate. Vse skupaj dobro zdušil (na žalost sem moral dodat še pol deci tekočine, da kus kus ne bi bil presuh), solil, popral, dodal malo origana in bazilke ter nazadnje še kus kus. Lonec sem odstavil in ga pokril s pokrovko. Po 5 minutah sem lonec odkril in vanj nadrobil mlad kozji sir ter vse skupaj dobro premešal. 
Ko so bile bučke pečene, sem jih nadeval na krožnike, dodal prilogo ter poklical mojo žalostno pikico. Ko je prišla v kuhinjo, se ji  je ob pogledu na krožnike pričaral velik nasmešek na obraz. Ali je še kaj lepšega, kot videti otroka srečnega in nasmejanega?

Pa še malo igranja z nožem ;)

Ali tudi vi kdaj s hrano pričarate otroku nasmešek na obraz?


3 komentarji:

  1. Nasmeh,si s to jedjo pričaral še komu drugemu, ne samo svoji pikici :). Vse izgleda tako lepo in sigurno tudi dobro.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super so. Pri nas pa so trenutno otroci v fazi, ko buče niso "in". Razen za okras;-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaz upam, da pri naši ne bo prišlo do tega trenutka, da ji zelenjava ne bo "in".

    OdgovoriIzbriši