ponedeljek, 7. april 2014

Tortica Jaz baraba - minion / Minion cake

Minon cake with fondant figures
Kot vedno po predstavitvi izdelave figurice pride na vrsto tudi tortica s temi figuricami. Tokrat je bila tortica v stilu junakov risanke Jaz, baraba (v originalu Despicable me) in sicer minionov Dave-a in Stuart-a.

Ker tokrat nisem želel narediti preveč kičaste torte, saj so se mi ideja kar vrstile v glavi, sem se odločil, da naredim bolj preprosto in "clean style" torto. Na začetku sem izdelal figurici dveh minionov in sicer Dave (dvooki) in Stuart (enooki), ki sem ju že predstavil v objavi Minion figurica.
Torta je bila spet v rumeno modri kombinaciji, prav tako napis, številko pa sem preobrazil v očala z očmi. 

Minon cake with fondant figures top
Torta je bila narejena iz treh plasti čokoladnega biskvita, polnjena s kremo (sladka smetana+mascarpone+nutella), premazana in zravnana z masleno kremo z nutello in oblečena v tičino maso.

Minon cake with fondant figures close up


Ni komentarjev:

Objavite komentar