sreda, 2. april 2014

Višnjeva zloženka - Trifle

Že nekaj časa nazaj sem si v Mullerju nabavil eno večjo stekleno posodo, ki sem jo imel namen uporabiti za sladico, ki izvira iz škotske in jo imenujejo trifle, kar bi po naše lahko prevedli v zloženko oziroma grmado. Steklena posoda je čakala na pravo priložnost in po izdelavi tronadstropne tortice jo je tudi dočakala. Namreč, pri izdelavi tronadstropne torte mi je ostalo kar nekaj čokoladnega biskvita, katerega pa bi bilo škoda zavreči, zato sem se odločil, da naredim višnjev trifle oziroma višnjevo zloženko. Trifle je sladica, ki je sestavljena iz večih plasti biskvita, kreme, sadja, sladke smetane in pa tudi alkohola, ki ga pa v moji različici ni.

Višnjeva zloženka - trifle
- biskvit po želji (moj je bil manj sladek hershey biskvit)
- 2 višnjeva kompota
- 200 gramov zmrznjenih višenj
- 400 ml sladke smetane
- 500 gramov mascarpone sirčka
- 2 polni žlici rjavega trsnega sladkorja
- 200 ml sladke smetane za okrasitev

Pripravimo si večjo stekleno posodo (ta moja na sliki je 5 litrska)

Najprej naredimo kremo, tako da zmiksamo sladko smetano skoraj do čvrstega, ji dodamo mascarpone in sladkor ter vse skupaj zmiksamo, da nastane gosto kremasta masa. Nato zmeljemo odtajane višnje in nastalo maso  dobro vmešamo v kremo, da nastane neke vrste višnjeva krema.
Lotimo se sestavljanja zloženke.
V posodo nadevamo prvo plast biskvita, ki da dobro namočimo s sokom višnjevega kompota. Bistvo takšnih zloženk, je ravno v tem, da so zelo sočne, da ne pustimo  vmes suhega biskvita. 
Na biskvit nadevamo 1/3 višnjeve kreme in 1/3 odcejenih višenj iz kompota. To ponovimo še dvakrat, na koncu pa na zgornjo plast nabrizgamo stepeno sladko smetano in vse skupaj okrasimo še z nekaj višnjami.
Najbolje je, da posode ne napolnite čisto do vrha oziroma si pustite toliko prostora, da lahko posodo pokrijete npr. s krožnikom, da se v hladilniku zgornja plast ne izsuši. 
Pokrito posodo postavite v hladilnik čez noč, da se vse plasti med seboj dobro nasočijo in ohladijo. 
Višnjeva zloženka trifle od strani

Sladico je najlažje  nadevati na krožnike s ploščato zajemalko, saj nam pri takšnih sladicah izgled ni toliko važen.

Višnjeva zloženka trifle na krožniku
Tako pripravljena sladica pa tudi je zelo pripravna za prevoz, saj se nam ni treba bati, da bi se nam med prevozom s sladico kaj zgodilo, razen če smo zelo nerodni. 


6 komentarjev:

  1. Njam, njam.... Zgleda res krasno v tem kozarcu!
    Pozdravček,
    Simona

    OdgovoriIzbriši
  2. O hudooo :) zagotovo je nebeško dobro :)
    Me pa zanima, katero smetano uporabljaš, ker je tako močno rumena?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tale na sliki je v bistvu ostanek od tronadstropne torte, ki sem jo delal in v katero sem dodal kapljico rumene jedilne barve (za kontrast tičino masi na torti). Zato je tudi tako rumene barve. Smetana pa je navadna. (Sparova)
      V bistvu sem kar pričakoval vprašanje o smetani in njeni barvi ;)
      Recept je napisan za "svežo" izdelavo, ta na sliki pa je nastala v bistvu iz "ostankov" izdelave torte.

      Izbriši
    2. :) zanimivo ... jaz sem pa mislila, da si kje dobil kakšno bolj mastno smetano ali pa da dodajaš maslo, saj je skoraj maslene barve :)
      Hvala za odgovor.

      Izbriši
  3. Sem ravno v fazi študiranja kakšno torto naj pripravim svaku za 30 let, da ne bo vedno enako...na pamet mi je padla torta črni gozdiček...dobil bo katr v obliki zloženke...

    Hvala za idejo!!!

    lp tina

    OdgovoriIzbriši
  4. Zagotovo odlična! In še v lepi posodi!

    OdgovoriIzbriši